Klacht: Geen code in de zakken van de M&M’s

op 09 oktober 2017 over Mars in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen code in de binnenzijde van M&M’s. 5 zakken gekocht in 5 verschillende winkels en nergens een code te vinden?
Albert Heijn, Jumbo en Twee steden ziekenhuis Tilburg

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de 5 zakken of 2 bioscoopkaarten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mars over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mars in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mars

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Djenny2017