Klacht: Geen code binnen M&ms verpakking

op 01 oktober 2017 over Mars in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ook een zak m&ms gekocht en in mijn zak stond ook geen code. Heb me verheugd op kaartjes voor de bioscoop en zie dan dat het nep is. Ik wil ook een tegemoetkoming.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een tegemoetkoming krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mars over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mars in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mars

Heeft op 02 oktober 2017 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Meeeena