Klacht: geen cachback ontvangen

op 01 december 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 30 sept een nieuwe samsung telefoon gekocht. S9 64GB. bij media markt. de v erkoper vertelde mij dat ik ondanks het aflopen van de actie not tijd genoeg had. omdat ik het toestel op 30 -09 -2018 heb gekocht. Ik heb alle gegevens netjes doorgestuurd en een ontvangst bericht gekregen. Maar nooit het geld 100 euro ontvangen. Nu heb ik gebeld en ze vertelde mij dat mijn aanvraag is afgewezen. omdat ik te laat was. reg. nr. 2395804 en ander nr. 18-0434 . Ik vraag u vriendelijk om mij alsnog de betaling te doen. Omdat te goede trouw heb gehandeld en niet beter wist dan dat ik op tijd was. m.vr.gr. H.C.van der Loo

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als U de gedane belofte nakomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bobiaan