Klacht: Geen busverbinding van Valkenburg naar Nuth

op 10 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter loopt 21 weken stage in Valkenburg. Voordat ze hieraan begon hebben we de mogelijkheden qua openbaar vervoer bekeken. Aangezien er volgens de app een verbinding is tussen Thermae 2000 en Nuth (met een overstap bij station Valkenburg) heeft zij besloten daar stage te lopen. Nu blijkt dat er om de haverklap geen bus rijdt tussen Valkenburg en Nuth. De bus lijkt volgens de app wel te rijden maar ieder keer komt hij te vervallen. Dit is dus echt niet te doen. Ze komt gewoon niet op tijd op haar werk en komt niet meer thuis.

Wanneer de bus volgens schema rijdt. Dit wekt enorme ergernis en zal zij op haar werk erop aan gekeken worden dat ze telkens te laat komt. Of ze staat daar te wachten een bus die gewoon niet komt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste dbaardman, Ik kan me goed voorstellen dat je dochter hiervan baalt. Kun je me misschien vertellen om welke lijn het gaat en welke tijdstippen jouw dochter deze bus wil hebben. En ook de haltes waar zij op stapt en uitstapt? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht dbaardman

3 maanden geleden - Zij wil reizen van Nuth naar Thermae 2000 en vice versa. De tijden zijn variabel omdat ze daar met diensten werkt. Vandaag was ze om 15.30 klaar en wilde om 15.37 met lijn 4 richting station Valkenburg om daar vervolgens om 15.39 over te stappen op lijn 56. Ze zou dan om 15.55 bij station Nuth kunnen uitstappen. Ze werkt of van 7 tot 15.30, van 9.30 tot 18.00, van 15.00 tot 23.30. Op al deze tijden zou een aansluiting zijn maar als deze zomaar uitvalt dan heeft ze een groot probleem. Fietsen is geen optie, gezien de werktijden. Te jong voor rijbewijs.

Arriva

Heeft op 10 mei 2017 om 17:41 geantwoord

Beste dbaardman,

Dankjewel voor de aanvullende informatie. Ik ga je melding doorsturen naar de regio zodat zij hier extra aandacht aan kunnen besteden en hopelijk ook kunnen zorgen dat dit snel verbetert.

Mocht het in de tussentijd nogmaals gebeuren dan wil ik je vragen om dit ook bij ons kenbaar te blijven maken. Dit mag via het volgende formulier:

Of via facebook of twitter.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door dbaardman