Klacht: geen bus verschenen

op 11 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 10 september zou er sprake zijn van vervangend busvervoer vanuit Gouda richting zoetermeer oost. De bus zou volgens planning om het half uur komen. Echter ik was daar net voor 8 uur, waarbij de bus zou komen om 7.59. Echter geen bus om 7.59, om 8.29 om 8.59. Pas om 9.15 werd een vervangende bus gecharterd richting ns stop op zoetermeer oost. Doordat de bus dus niet volgens schema was vertrokken ook op Zoetermeer Oost 20 minuten vertraging. Hierdoor heb ik m’n priveles niet kunnen halen, terwijl ik wel moest betalen. Dit heeft me € 45,- gekost. Derhalve leg ik deze claim neer bij de NS, en wil dat zij mij dit bedrag vergoeden. Tevens kon ik op de terugweg niet goed uitchecken, omdat de bus stopt buiten het station. Hierdoor heb ik teveel betaald voor de reis tussen Den Haag en Gouda.Ook dit geld wil ik graag terugontvangen.

Wanneer mijn gemaakte kosten vergoed zijn.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:13 geantwoord