Klacht: geen bus op reguliere bootdienst

op 05 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

1 mei j,l. kwamen we met de 12.30 uur boot van Ameland die weliswaar veel te laat kwam maar toen we dan eindelijk op de pier waren was er geen bus. Zelf om 15.00 uur was 45 nog geen bus in aantocht dus onverrichter zake de boot teruggenomen. Afspraak met de tandarts dus maar afgebeld.
Nu over veertien dagen weer proberen en maar hopen dat er dan wel een bus is. Volgens mij hoort er een bus te zijn op een reguliere boot.

Boot te laat, extra bus

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 mei 2017 om 21:25 geantwoord

Beste Ashtray,

Spijtig om te lezen dat er afgelopen maandag geen bus aanwezig was in Holwerd toen de reguliere boot van 12:30 uur aankwam. Begrijpelijk dat je hiervan baalt als je daardoor de tandarts af moest zeggen.

Op een reguliere boot hoort inderdaad een bus aan te sluiten. Heeft de boot vertraging dan moet de chauffeur wachten. Helaas kan ik nu niet meer nakijken waarom de bus niet is geweest. Daarom heb ik je klacht intern doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt en uitgezocht zal worden. Ik ga ervan uit dat de bus er de volgende keer gewoon weer zal zijn bij aankomst van de boot.

Excuses voor het ervaren ongemak van afgelopen maandag. Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Ashtray