Klacht: geen bus naar Schiphol

op 13 september 2014 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ma. 8 sept. wilden we de Q-Liner nemen naar Schiphol.Vertrektijd vanaf Bernhardlaan te Alphen a/d Rijn 02.20 uur. Om 02.40 uur nog geen bus, ook geen aankondiging op electr. infobord, dat overigens ook niet werkte. Toen hebben we besloten toch maar met de auto te gaan.Langer wachten was geen optie i.v.m. vertrektijd vliegtuig.Auto geparkeerd op Lang Parking. Kosten voor 5 dagen € 66,70.
Antwoord gewenst op de volgende vragen: waarom verscheen bus 370 niet op tijd en hoe gaat u de extra kosten ( parkeren ) vergoeden ?
Het is duidelijk, dat Arriva in gebreken is gebleven en stel u daar verantwoordelijk voor.

Waarom geen tijdige aankondiging bij verhindering lijnbus 370 op ma. 8 sept. om 02.20 en vergoeding parkeerkosten a.d. € 66.70.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 juli 2015 om 06:41 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in september 2014 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door palatijn