Klacht: geen bus gekomen

op 02 april 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

om 11.37u wilde ik met de buslijn 78 van Kessel naar Panningen. Ik had op de haltevertrekstaat gekeken, dat tijdens de 2de paasdag de zondagsdienst geldt en dat er een gewonebus zou komen en dus geen belbus, zoals op de zaterdag.
om 11.45u was er nog steeds geen bus, zodat ik naar de klantenservice van Arriva belde om te vragen of er een bus zal komen. Men vermeldde, dat er geen bus zal komen en dat ik voor een belbus naar de reserveringslijn moest bellen. Ik zei haar, dat dat niet op de haltevertrekstaat staat, waarop zijn zei, dat het op de computer wel te zien was. Ik had het idee, dat ze me niet serieus nam en ik zei haar, dat ik een klacht zou sturen over het feit, dat er geen bus was gekomen en dat men zo snel als mogelijk de haltevertrekstaten van de lijn 78 moet aanpassen.
Ik belde naar de reserveringslijn en gelukkig kon er worden gezorgd, dat ik om 12.37u bij de halte Baarskampstraat kon worden opgehaald.

een tegemoetkoming voor het bellen naar de klantenservice en naar de reserveringslijn.
aanpassing van de haltevertrekstaten voor de lijn 78

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 april 2018 om 06:15 geantwoord

Beste Monique2a,

Wat balen dat het je niet duidelijk was dat ook op zondag lijn 78 een belbus is. Ik zie in de dienstregeling dat alle ritten door de toevoeging 'a' inderdaad het onderschrift hebben dat dit telefonisch gereserveerd moet worden: https:www.arriva.nlconsumentenreisinformatie-1dienstregeling.htmcityKesseltravelbybusline078:1direction1startendstopKessel%2CBaarskampstraatstopcodetmgpointtripdate10-12-2017actionSWITCH_DIRECTIONtabs-inner-3

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland.

Sophie
Arriva Klantenservice

Heeft op 07 juni 2018 om 09:57 geantwoord

Pas voor de lijn 78 de geprinte haltevertrekstaten voor de zondagsdienstregeling bij de bushaltes aan door een A achter te zetten. Als het in de loop van het jaar niet lukt, dan tijdens het plannen van een nieuwe dienstregeling in de herfst.

Alle klachten die gemeld zijn door monique2a