Klacht: Geen bus en geen reisinformatie

op 08 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op Utrecht centraal komt geen 400 of 401 lijn opdagen, ook al geeft reisapp en infobord op Utrecht dit wel aan. Op Arriva site is aangegeven dat de dienstregeling van deze lijnen dit weekend anders is maar de dienstregeling laadt niet

Gewenste Oplossing:

Wanneer de reisinfo beschikbaar is online maar ook bij de bushalte en we niet een uur doelloos wachten op het station

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 september 2018 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Esther,

Het klopt dat er problemen zijn met de systemen. We doen ons best dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.

Dit weekend vervallen er haltes door werkzaamheden aan de Merwedebrug. Door op de volgende te klikken http:bit.ly2NVmDUa kun je de dienstregeling bekijken van de pendelbussen die zijn ingezet.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
Anita

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ez24