Klacht: Geen bus en geen reisinformatie

op 08 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op Utrecht centraal komt geen 400 of 401 lijn opdagen, ook al geeft reisapp en infobord op Utrecht dit wel aan. Op Arriva site is aangegeven dat de dienstregeling van deze lijnen dit weekend anders is maar de dienstregeling laadt niet

Wanneer de reisinfo beschikbaar is online maar ook bij de bushalte en we niet een uur doelloos wachten op het station

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 september 2018 om 14:50 geantwoord

Beste Esther,

Het klopt dat er problemen zijn met de systemen. We doen ons best dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.

Dit weekend vervallen er haltes door werkzaamheden aan de Merwedebrug. Door op de volgende te klikken http:bit.ly2NVmDUa kun je de dienstregeling bekijken van de pendelbussen die zijn ingezet.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.

Anita

Klantenservice Arriva