Klacht: geen bus

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

maandag 12-2-2018 stond ik om 6.00 op de bus te wachten bij halte kastanjelaan in udenhout voor lijn 9 richting tilburg. de bus zou er om 6.23 zijn helaas was de bus niet gekomen en heb ik dus een uur in de kou moeten staan voordat de volgende bus kwam. deze bus kwam om 6.53. de chauffeur van deze bus kon mij ook niet vertellen waarom de vorige bus er niet geweest was. ik ben pas gleden aan mijn heup geopereerd en deze kou heeft mij echt niet goed gedaan. ik ben nu nog helemaal stijf. ook op de app was niets te vinden over een vertraging.

als de bus op tijd rijd en als er een vertraging of uitval is dat het dan te zien is op de app

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 09:29 geantwoord

Beste corina67,

Wat vreemd dat jij de bus niet hebt gezien. In het volgsysteem van de bus zie ik namelijk dat de bus op tijd, dus om 6.23 uur vanaf halte Kastanjelaan is vertrokken. Ik stuur je melding over dat jij de bus niet hebt gespot, intern door naar de regio zodat deze situatie uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat je snel minder stijf en opgewarmd bent!

^Manon
Webcareteam Arriva