Klacht: geen bus

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanmorgen om 5 over 6 stond ik in de koestraat in hooge mierde te wachten op lijn 143 die om 6.15 zou vertrekken richting tilburg. ik heb tot 6.35 staan wachten maar geen bus. op de app stond niets vermeld dat er geen bus zou komen.

Gewenste Oplossing:

als de bus er wel geweest was en ik niet zo'n kou had hoeven te lijden nu moest ik wachten tot 7.15 tot de volgende bus kwam. en als er tenminste iets op de app zou staan dat er geen bus kwam.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste marionlauwers,

Wat jammer om te lezen dat je vanochtend hebt ervaren dat de bus niet op is komen dagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt! In het volgsysteem van de bus zie ik dat de bus wel heeft gereden maar met 15 minuten vertraging. Ik vermoed dat je daarom de bus net hebt gemist. De bus is namelijk rond 6.30 uur vanaf halte Koestraat vertrokken. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door marionlauwers