Klacht: GEEN BUS

op 08 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

VERVOLG OP TELEFOONGESPREK MET KLANTENSERVICE OP 7 MEI ONGEVEER 10.15 UUR tijdens dit gesprek ging iemnd naar infobalie; antwoord; SORRY BUS UITGEVALLEN (bus rijd 1x per uur)
komt verkeersregelaar in licht pak en zegt: bus wel geweest, op ander perron, met andere belijning want zijn ?? was kapot,,,geklets.
Gaat zo’n chauffeur toch naar ZIJN vak en zegt tegen de 10/15 wachtenden Ik BEN LIJN 140 KOMT U MAAR…. sta je daar een uur te wachten

excuses en minitens een ritprijs den bosch station / Oisterwijk Groenstraat terug.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 mei 2017 om 10:31 geantwoord

Beste espradel,

Jammer om te lezen dat je gisteren een uur tevergeefs op lijn 140 hebt staan wachten. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt opgenomen en hiervan is een melding in het systeem gemaakt. Via dit forum kan ik helaas een restitutieverzoeken in behandeling nemen. Ik wil je adviseren om de reactie via referentienummer 101153 af te wachten.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 09 mei 2017 om 22:37 geantwoord

ik heb geen internet of twitter op mijn mobiel.................. dus ik kan bij een gekonstateerde klacht ALLEEN MAAR BELLEN
en later misschien een formulier invullen...................

Alle klachten die gemeld zijn door espradel