Klacht: Geen bus

op 26 november 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Via vakantieveiling een busreis naar de kerstmarkt in oberhausen gewonnen.
Gezellig shoppen met mijn dochter van 13 dacht ik.
Op de afgesproken dag 26 november 2016 en het afgesproken tijdstip 9:30
geen bus van citytijger.
We waren een kwartier voor vertrek aanwezig op het busplatform van den haag centraal.
Na een half uur in de vrieskou te hebben gewacht kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon, heel slaperig stond hij mij te woord hij zei: dat de bus al vertrokken was met 50 passagiers.
Ik dacht gelijk ik ben opgelicht!!!
Ik heb geen bus van citytijger gezien en zeker geen 50 mensen die had ik zeker niet over het hoofd gezien!!!
Dit heb ik tegen de medewerker gezecht toen hing jij gewoon op.
Zo schofterig ben ik nog nooit behandeld!!!
Zo zielig dat ik mijn dochter moest teleurstellen, ze had zich zo op de busreis verheugd.

Dat ik mijn geld terug krijg en dan bij een betrouwbare organisatie kan boeken

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Citytijger.com over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 28 november 2016 om 12:53 geantwoord

Geachte mevrouw Loth,

Vervelend om te horen dat u de bus niet heeft kunnen vinden, hiervoor dan ook onze oprechte excuses.

Wij hebben u inmiddels per e-mail voorzien van een track & trace van de touringcar die afgelopen zaterdag is ingezet. Hier is te zien dat de bus op de afgesproken tijd, op de afgesproken plaats, ruim 30 minuten heeft stilgestaan.

Wij waarderen u feedback, en willen u dan ook bedanken voor de genomen moeite om ons in te lichten over uw ervaring. Helaas, kan ik niets voor u betekenen daar de bus op de afgesproken locatie en tijd aanwezig is geweest.

Mark Leeuwesteijn

Heeft op 01 december 2016 om 20:48 geantwoord

Een e-mail gekregen van de track & trace van de touringcar die afgelopen zaterdag is ingezet. Ja ja.
Hier is te zien dat de bus op de afgesproken tijd, op de afgesproken plaats, ruim 30 minuten heeft stilgestaan. ja ja
Datum van de track and trace gps
26-11-2015!!!!!!!!
OPLICHTERS

Bericht van Citytijger.com

3 dagen geleden - Beste Delphine Loth, Ik heb het nogmaals voor u nagekeken, - misschien een menselijk foutje -, maar de track en trace is gewoon van 26 november 2016. U kunt zich voorstellen dat onze bussen van het thuisfront niet zomaar, of iedere dag, zich in Den Haag bevinden. Jammer dat u dit op deze manier communiceert, de bus is op de afgesproken plaats en tijd aanwezig geweest op Den Haag CS. Hier zijn 54 andere passagiers ook op de bus gestapt. Het spijt mij dan ook, dat u de bus heeft gemist. Prettig weekend! Met vriendelijke groet, Mark Leeuwesteijn

Alle klachten die gemeld zijn door delphine123