Klacht: Geen bummer behooud

op 03 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ziggo heeft zoals beloofd in de contract voor dat ze ander provaider opzeggen zouden ze eerst ziggo aan sluiten met nummer behoud en tot vandaag 7 dage later is m’n ouder provaider door ziggo afgesloten per 29-7-2017 en bij ziggo zal ik pas 7-8-aangesloten worden nou heb ik gevraagd voor spoed aansluiting aan gevraagd is gedaan hebbik geen nummer behoud dus ik zot nu bijna geen week zonder telfoon kla ten kunnen mij niet bellen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik m'n schade vergoeding heb voor de inkomsten doe ik heb mis gelopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saidabachtour