Klacht: geen brief ontvangen over huurachterstand

op 12 september 2018 over Elan Wonen in de categorie Woningcorporaties

door snijder en de woonverhuurders bedrijf elan wonen komen wij en velen anderen clienten niet uit de schulden die veroorzaakt zijn door de gemeente haarlem in ons geval wat sinds 2009 is ontstaan door de goede medewerkers van de gemeente die zoveel inzicht hebben in clienten van de bijstand nog verder in de put te duwen ipv hulp aanbieden doen ze het tegenovergestelde en dan komen de kosten rechtbank later gewoon op je schuldenlijst terecht en dat 3 keer inmiddels al moeten ondergaan en neergezet worden als malloot en wanprestatie zonder tegenonderzoek waardoor zoiets ontstaat en wat er aan verbeterd kan worden zodat het in orde komt en dan heb je wijkregiseurs van elan wonen die nooit optreden naar zulke gevallen toe en wijkbeheerders die we nooit zien enkel van een foto in de hal van de flat en geld van alle bewoners in wooncomplex het zelfde ,bellen voor klachten worden niet gehoneerd wel zonder pardon deurwaarder ingezet als je niet optijd betaalt en dan deurwaarder zover mogelijk buiten de woonstad opdracht geven om de boel flink optevoeren met geld en rechtzaken

als de wethouder optreedt naar de wooncorperaties met de afgesproken regels die zij hebben gemaakt over beter inzicht en hulp aanbieden naar clienten in beginstaat van huur achterstand te bemiddelen voordat de deurwaarder gebeld word

Reactie van de melder van de klacht delu

2 maanden geleden - misschien is het beter dat de gemeenteraad eens plaats maakt voor bepaalde burgers uit haarlem die leef en overleef en de inzicht wel hebben om de problemen van ons in de maatschappij bij de wortels opnieuw laten ontwikkelen en de schulden en het gemeentebeleid eens simpel maken en de rovers zoals deurwaarders en bewindslieden en die straks nauwelijks nog wat te doen hebben als je simpelweg alle kosten huishouding en abonementen direct van bijstand of salaris inhoud en restant uitkeert in 2 wekelijkse betaling aan de clienten zijn we van de veelplegersmaloten af ,dag deurwaardertje dag rechtbankjes dag kosten,

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elan Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door delu