Klacht: Geen boete brieven en aanmaning ontvangen, wel een dwangbevel

op 08 april 2017 over CJIB in de categorie Incassobureaus

Geen boete brief of verhoging en aanmaning ontvangen.
Wel een dwangbevel.

Als men na boetebrieven geen reactie krijgt, men eerst eens even 2e brief stuurt eer men tot verhoging over gaat.
Schijnbaar heb ik sinds bijna 2 jaar de post niet ontvangen.
Wellicht dat men de boetebrieven als aangetekend verstuurd.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

Bericht van CJIB

7 maanden geleden - Geachte meneer Janissen, N.a.v. ons gesprek van vanmorgen, zet ik hier nog even een samenvatting van wat wij besproken hebben. Om aan te geven dat u het niet eens bent met de procedure, kunt u in verzet gaan bij de rechtbank waar u woonplaats ondervalt (dit vindt u op www.rechtspraak.nl). In dit verzetschrift zult u een duidelijke reden moeten aangeven waarom u te laat bent met het indienen van het verzet. Griffiekosten moeten worden betaald. Het exacte bedrag kan worden opgevraagd bij rechtbank. Dit krijgt u terug als u in het gelijk wordt gesteld. Het verzet wordt gemeld aan de deurwaarder. Deze houdt de zaak aan. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons bellen op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Het telefoonnummer is 058 – 215 95 55. Met vriendelijke groet, Nathalie Singor

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 03 mei 2017 om 09:01 geantwoord

Goedemorgen meneer Janissen,

Waarschijnlijk hebt u deze klacht dubbel ingediend.
Inmiddels is de (andere) klacht verder al afgehandeld.
Zou u deze klacht nog willen sluiten?

Nathalie Singor

Alle klachten die gemeld zijn door Vtrerrorist