Klacht: Geen boeking doorgegeven aan hotel

op 09 september 2016 over Pharos Reizen van ANWB in de categorie Reizen Algemeen

Toen wij in hotel Bellavista bij het gardameer aankwamen was onze aankomst niet aangemeld.
Terwijl wij van Pharos reizen de vouchers en alle reispapieren hadden gekregen met de kanttekening: een fijne en rustgevende vakantie.
Wij hebben 45 minuten moeten wachten bij receptie voordat het hotel met een oplossing kwam.
Twee dagen op de kamer waar we recht op hadden en de overige drie dagen op andere kamer.
De derde dag moesten wij s,morgens om 8 uur om huizen naar een kleine,vieze en veel mindere kamer.
Het balkon was vol met groenaanslag,schimmels en waterschade.
De kluis was kapot,de douchdeur defect,en de ventilator op douch leek wel betonmolen.
Wij hebben meteen de ANWB alarmcentrale gebeld maar die konden niks voor ons doen.(hotel zat vol)
Bij vertrek uit hotel wilden ze ons opzadelen met veel te hoge rekening van genoten drank die al bij ons arrangement zat.
Dus alweer stress en lange wachttijd bij receptie.
Na weer veel gebel naar Pharos reizen hoefden we dat niet te betalen.
Bij terugkomst naar Nederland hebben we een klacht ingediend bij Pharos Reizen.
Die betreurde het hele gebeuren en willen dit afdoen met 100 Euro.
Reis koste bijna 600 Euro

Ik wil minstens helft van boekingsbedrag terug hebben.(300)
Het waren vijf overnachtingen waarvan drie op een veel mindere kamer zoals beloofd.
En voor de stress bij de receptie waar wij voor paal stonden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pharos Reizen van ANWB

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pharos Reizen van ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Apfelkorn