Klachten over Pharos Reizen van ANWB

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Pharos Reizen van ANWB in de categorie Reizen Algemeen. Bovenaan deze pagina staat het... Lees meer >

Statistieken van Pharos Reizen van ANWB in de categorie Reizen Algemeen

2 klachten gemeld
2.7 /10
6 stemmen
6

Tijdslijn

Eten en drinken

Klacht van op 24 april 2017 over Pharos Reizen van ANWB in de categorie Reizen Algemeen

Morgens oude broodjes , de paaseieren kregen we nog op woensdag. Koud eten , het eten was heel slecht. Ze kregen van alle tafels elke dag heel veel eten terug , ook van ons. Op woensdag, donderdag, vrijdag, en wij op zaterdag... Lees meer

Geen boeking doorgegeven aan hotel

Klacht van op 09 september 2016 over Pharos Reizen van ANWB in de categorie Reizen Algemeen

Toen wij in hotel Bellavista bij het gardameer aankwamen was onze aankomst niet aangemeld. Terwijl wij van Pharos reizen de vouchers en alle reispapieren hadden gekregen met de kanttekening: een fijne en rustgevende vakantie. Wij hebben 45 minuten moeten wachten bij receptie... Lees meer

Hotelkamer

Klacht van op 20 augustus 2016 over Pharos Reizen van ANWB in de categorie Reizen Algemeen

Via ANWB geboekt voor een 9-daagse rondreis Italie: Zuid -Tirol, Veneto en Trentino. In Venoto was door Pharos reizen voor Hotel Villa Gasparini in Dolo gekozen of gelijkwaardig. Gelijkwaardig zou dan voor een kamer gekozen zijn in Villa Alcova del... Lees meer

binnen 3 weken reis 100 p.p. goedkoper

Klacht van op 02 februari 2016 over Pharos Reizen van ANWB in de categorie Reizen Algemeen

wij hebben met 2 gezinnen een vakantie geboekt naar een skioord in Italie, eind september geboekt binnen 3 weken was de vakantie 100 euro p.p goedkoper. Pharos aangeschreven hierover dat wij het erg vinden dat de reis een 100 euro... Lees meer

15-12-2015 naar Gent geweest,.Na inchecken gevraagd naar vouchers,voor exta''s,dacht dat deze in Hotel klaar lagen,bleek,dat ik deze had moeten uitprinten via de Self Service pagina,dit heb ik niet gelezen in de mail,wel , dat ik informatie kan opvragen.Mij lijkt het... Lees meer

Geachte Directie van Pharosreizen, Wij hebben een prachtige reis gehad,maar met enkele adressen was het erg slecht gesteld,nl het adres overgenomen uit de reisbeschrijving voor onze TomTom was onjuist zoals bij de Dolomieten,een paar honderd meter vanaf het juiste adres ,het... Lees meer

fout in boeking, blunder in aftersales

Klacht van op 20 september 2014 over Pharos Reizen van ANWB in de categorie Reizen Algemeen

Een Pippi rondreis in Zweden blijkt door Pharos/Anwb niet foutloos te zijn verwerkt. Dat blijkt op de terugreis, als na een lange zes uur durende autorit, met 2 kleine kinderen, bij aankomst op het schip. Iedereen heeft zich verheugd op... Lees meer