Klacht: Geen bingokaarten ontvangen

op 09 september 2018 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik speel mee met de postcodeloterij maar ik krijg geen bingokaarten meer !!!!
Jullie zullen het best in de gaten houden ,maar dat wil ik zelf ook doen .
Dus ik wil zo snel als mogelijk is die kaarten ontvangen .
Aangezien ik vorige week niet thuis was heb ik het niet gecontroleerd .

Met vr Gr H Kievit

Gewenste Oplossing:

Nu in ieder geval niet !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bramstanlars