Klacht: geen bezorging van mijn betaalde goederen

op 09 juli 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Wij hebben op 31-05-2016 een Zweefdeurkast besteld en betaald via adeal 1899,00 euro overgemaakt naar bij Home 24.
Er is met ons 4 maal een afspraak gemaakt voor het bezorgen van de kast eerste datum 24-juni 2016 de gehele dag thuis gebleven niet bezorgt!! volgende afspraak 27-juni niet bezorgt . volgende afspraak 28-juni ook weer niet bezorgt. u raad het al de volgende afspraak 9 juli er word weer niets bezorgt. dus tot nu toe 4maal van 8.00uur tot 20.00uur zitten wachten wij vinden het inmiddels genoeg,of binnen nu en 1week leveren of onze 1899,00 terug. we hebben het idee dat we zijn bedonderd door Home 24. (we hebben hard moeten werken om deze bestelde kast te kopen)

Binnen 1 week de kast geleverd of ons geld terug!!!!!

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 25 juli 2016 om 10:07 geantwoord

Het blijkt dat onze transporteur niet alle pakketten heeft verkregen. Er had in dit geval nooit een leverafspraak met de klant gemaakt mogen worden. Dat er vervolgens telkens weer een nieuwe afspraak gemaakt is met de klant voor de levering kan onze transporteur helaas ook niet verklaren. Inmiddels is er in samenspraak met de klant ervoor gekozen om de levering te laten gebeuren en vervolgens het missende pakket na te leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door joop bijlsma