Klacht: Geen bezorging van de Telegraaf en bedrijf houdt zich telefonisch ONBEREIKBAAR

Henk 49 op 13 februari 2021 over de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De hele week nog geen Telegraaf ontvangen. Gelet op het weer kan ik daar voor maandag en dinsdag nog wel begrip voor hebben. Maar dat deze krant de rest van de week ook niet bezorgd wordt vind ik onbegrijpelijk. Ik krijg inmiddels sterk de indruk dat de Telegraaf misbruik maakt van de situatie! Je kunt alleen via een computergestuurd menu melding maken of een contactformulier invullen! Met totaal geen respons. Vandaag 13-2-2021 telefonisch contact gezocht. Resultaat één heer 13 minuten in de wacht en één 14 minuten in de wacht en de melding meer dan 10 wachtenden voor u. Op het moment dat je nog 2 wachtenden voor je hebt wordt het contact verbroken. Hele slecht klantenservice van dit bedrijf. Totaal geen interesse in haar klanten!

Als er een fatsoenlijke bezorging van de krant komt, er een klantvriendelijke klantenservice komt en alle losse kranten die ik heb aangeschaft en mijn telefoonkosten worden vergoed.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Telegraaf

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Henk 49

1 jaar geleden - Tot nu toe 16-2-2021 geen enkele krant meer ontvangen en ook geen enkele reactie. Wat een waardeloos bedrijf. Mijn advies: Neem nooit een abonnement op de Telegraaf je mag wel betalen maar reken er niet op dat je een krant ontvangt en zeker geen reactie op je klachten. Dit begint onderhand op oplichting te lijken!!

Alle klachten die gemeld zijn door Henk 49