Klacht: Geen bezorging pakket

op 04 augustus 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 28/7 lag er een niet thuis bericht op de mat, code 6WFF3R. Ingelogd, het ophaaladres was JVP, Zandweidestraat 30, Waardenburg. Ik kon het daar vrijdag 29/7 na 17.00 uur afhalen. Er bleek geen pakket voor mij te zijn. Nogmaals ingelogd, afhaaldatum woensdag 3/8. Geen pakket. Ter plaatse ingelogd op mobiel, nieuwe datum werd 4/8. Ook vandaag lag er niets. E.e.a. besproken met de medewerker aldaar en laten zien op mijn mobiel. Na drie keer vergeefs naar Waardenburg te zijn gereden, ontvang ik het pakket graag aan huis. Wilt u vooraf bellen.

Als we het pakket in goede orde thuis ontvangen hebben.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 05 augustus 2016 om 15:27 geantwoord

Dit is geen oplossing! Ik heb alles gedaan volgens de instructies, de derde keer in samenwerking met de medewerker van JVP in Waardenburg. Hij had dit nog niet eerder meegemaakt. Nu moet ik er zelf weer achterheen.

Reactie van de melder van de klacht Gradus-polo

9 maanden geleden - Hoe kan het dat ik tot drie keer toe bericht krijg, dat mijn bestelling in Waardenburg ligt, terwijl de pakketshop afspraak volgens u niet is bevestigd? Uw bericht: Pakketshop informatie, JVP Hightech Motorproducts + adres; de zending ligt op Thursday 4 August 2016 vanaf 17.00 voor u klaar. indien de zending eerder gereed ligt, wordt u per sms geïnformeerd. Dit is toch een bevestiging van uw kant? Hoezo "niet in het systeem"?

Alle klachten die gemeld zijn door Gradus-polo