Klacht: geen bezorging na meerdere meldingen

De Larix op 28 april 2020 over Mediahuis Noord - Dagblad van het Noorden in de categorie Kranten - Landelijk

Al meerdere keren is er melding gemaakt van het niet bezorgen van 3 kranten per dag bij ons in het Zorgcentrum. Deze 3 kranten zijn voor onze bewoners op de gesloten afdeling. Deze groep bewoners kijkt daar elke dag erg naar uit. Voor deze mensen is dit, en op het moment helemaal, de enige link met de buitenwereld. Wij krijgen voor overige bewoners wel de krant binnen, deze staan op naam. De kranten voor de gesloten afdeling, De Larix, staan op naam van de Slingeborgh. Adres: Interzorg De Slingeborgh, Slinge 1, 9406 EA Assen

Wij zijn tevreden als we weer elke dag 3 kranten ontvangen voor de bewoners van De Larix. Regelmaat is voor deze mensen van groot belang en het lezen van hun krantje is daar een belangrijk onderdeel van. Wij gaan er vanuit dat wij vanaf morgen en nog liever vanaf vandaag de kranten weer dagelijks gaan ontvangen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediahuis Noord - Dagblad van het Noorden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediahuis Noord - Dagblad van het Noorden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Larix