Klacht: geen bezorging ef contact

op 17 augustus 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na aankoop van goederen bij BVA -Auctions wilde ik het laten afhalen en bij bezorgen door hubhub.
Na te hebben betaald kreeg ik van BVA te horen dat de goederen nooit zijn opgehaald.
ik heb bij elkaar 3 uur aan de telefoon gezeten ,waarvan 2,5 uur met hubhub,waar ik geen contact mee kreeg als anders het bandje dat alle medewerkers bezet waren.
ook heb ik meerdere mailtjes naar hubhub gestuurd ,maar ook hier niet op terug gekregen.
mijn kosten zijn nu al opgelopen naar €.195.00 ,plus de door mij betaalde goederen met een waarde van €.488.00 ,waarvan ik nog niet weet of ik ze nog krijg.
wat kan ik hiermee aanvangen,omdat ik geen contact kan krijgen met hubhub.

mvg.
p.c.helmers

Gewenste Oplossing:

als ik mijn kosten terug heb.

Bericht van BVA Veilingen

1 maand geleden - Hoi Paul, Zou je een mail naar de klantenservice van BVA (klantenservice@bva-auctions.com) willen zenden met de kavelnummer en je gegevens? Dan zullen zij dit voor je uitzoeken. Groet, BVA Auctions

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 29 augustus 2017 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer Helmers,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. U heeft contact met onze klantenservice opgenomen, zij hebben inmiddels contact met u opgenomen.

Wat vervelend dat uw kavels niet zijn opgehaald door HubHub. Helaas is de locatie waar de kavels stonden leeg geruimd, uw kavels zijn opgeslagen op een andere locatie.

Onze klantenservice heeft u per mail de contactgegevens doorgestuurd om een afspraak te maken met de pandbeheerder, zodat u op een ander moment de kavels kunt ophalen.

Ik wens u veel plezier van uw aankopen.

Met vriendelijke groet,

Stan - BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door pajosavi2