Klacht: geen bezorging

op 30 juni 2012 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 02 juli 2012 om 10:33 geantwoord

Geachte heer, mevrouw, Het spijt me te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van de Volkskrant, en zodoende kunnen wij u niet direct helpen. Als u sneller geholpen wilt worden, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0561555, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.volkskrant.nl/lezersservice. Bij wijze van uitzondering hebben wij uw klacht nu ingevoerd en de krant gecompenseerd. Daarnaast zullen wij u een aantal waardebonnen sturen waarmee u gratis de krant in de winkel kunt halen. Met vriendelijke groet, Webcare VK

Reactie van de melder van de klacht volkskranten

5 jaren geleden - de oplossing is de krant/nieuws bezorgen op de juiste momenten, achteraf het nieuws lezen is voor ons geenm optie! De buren (naaste- en overburen) hebben structureel hetzelfde probleem. Een optie zou kunnen zijn, dat we dezelfde dag een tegoedbon kunnen uitprinten en direct bij de dichtstbijzijnde kiosk de krant kunnen halen.Een ander optie, die we overwegen is de krant opzeggen en per zaterdag de krant kopen. mvg. G.Herder

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Volkskrant beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door volkskranten