Klacht: Geen bezorging

op 19 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Beste, in november 2015 heb ik weekend abonnement afgesloten voor 2 jaar. Nu heb ik op vrijdag 1 juli, vrijdag 8 juli en vrijdag 15 juli geen krant ontvangen. In eerste instantie dacht ik 2 juli de kinderen hebben hem er uit gehaald navraag gedaan echter geen krant ontvangen. Dus heb ik op 9 en 16 juli gebeld de vrouw zou nagestuurd worden van deze kranten nu op 19 juli nog niets ontvangen. Er werd me meegedeeld vrouw is gratis dus ik moest niet zo zeuren zo kwam het bij ons over. Als compensatie wordt de betaling een dag opgeschoven daar vraag ik niet naar. Mijn man is heel boos geworden de telefoniste van dat call centrum liet hem niet uitspreken en ratelde gewoon door niet te geloven wat een onfatsoen. Hij heeft per direct opgezegd is er klaar mee met de telegraaf. En ik ondertussen ook .

Groetjes Petra Lucas

Graag mijn abonnement ontbinden als dit rechtsgeldig mogelijk is

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juli 2016 om 15:28 geantwoord

Beste Petra,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad en het een en ander met elkaar besproken. Zoals afgesproken gaan wij aan de slag met uw klacht en nemen wij vrijdag 22 juli 2016 nogmaals contact op.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Petramariamaus