Klacht: Geen bezorging

op 18 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In plaats van de Telegraaf hebben wij vandaag (18/7/2016) De Gelderlander ontvangen….Dit is echt niet de bedoeling, uw laatste incasso van abonnementsgeld was reeds substantieel verhoogd zonder informatie hierover te verstrekken.

Gewenste Oplossing:

Bij een bezorging zonder problemen, bij meerdere klachten hierover zal abonnement eindigen.
Wij missen een telefoonnummer of webside adres van de Telegraaf waar dit soort gebreken snel geinformeerd kunnen worden ipv een betaalnummer waarvoor hoge kosten in rekening worden gebracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 juli 2016 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Leenders,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de verkeerde krant ontvangen heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden naar wens verloopt.

Wat het verhoogde abonnementsgeld betreft, is dit vanwege de jaarlijkse prijsverhoging. De klanten hebben wij hiervan op de hoogte gesteld middels een brief of e-mail. Ook was dit in de krant komen te staan.

U kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 088-8248242 (u betaalt dan enkel het lokale tarief). Ook kunt u ons een bericht versturen of bezorgklacht doorgeven via mijnmedia.nl.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Leenders17243