Klacht: Geen bezorging

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vele jaren heb ik een abonnement op Uw krant.Plotseling wordt de krant niet meer bezorgd en het tel.nummer in België om te bellen werkt niet meer.

Klantnummer 108971988
Abon.nr.429246579 t.n.v.J.H.Visser -Vriesdonkakker 8 – 2930 Brasschaat (België)

Gaarne Uw advies!

Gewenste Oplossing:

Tevreden wanneer ik de krant weer krijg!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht visser abarth

9 maanden geleden - Nog steeds geen reactie of oplossing en .............geen telegraaf !!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Visser,
Vriendelijk bedankt voor uw melding. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben problemen gehad met het drukken van De Telegraaf, waardoor niemand in Belgie De Telegraaf heeft ontvangen. Dit heeft de volgende dag ook nog een nasleep gehad. Wij gaan er vanuit dat u De Telegraaf nu weer goed ontvangt. De gemiste edities worden met uw abonnement verrekend.
Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door visser abarth