Mijn Klacht:
vandaag 20 juni 2015 zou tussen 9 en 13uur mijn pakket bezorgd worden.. ondertussen 13:15 en GEEN pakket!! zit ik daarvoor thuis?? niemand is te bereiken van dhl, word niet op de hoogte gehouden via mail of telefoon! schandalig gewoon voor zo’n groot bedrijf!!
Gewenste Oplossing:
ik zou tevreden zijn als ik mijn pakket had mogen ontvangen in de juiste afgesproken bezorgtijd!!

