Klacht: geen bezorging

Bertus Koppers op 13 oktober 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer geen telegraaf ontvangen. Wel lag er voor de verandering het Noord Hollands dagblad in d ebus, maar die wil ik niet. Het gaat nu heel irritant worden,

Gewenste Oplossing:

als wij zoals het hoort gewoon de telegraaf in de brievenbus krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 oktober 2020 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koppers

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant niet te hebben ontvangen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding aan onze bezorgdienst doorgegeven en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder goed te laten verlopen.

Voor nu gaan wij ervan uit dat dit opgelost is. Mocht dit onverhoopt niet gelukt zijn vernemen wij dat graag van u, zodat wij hier verder mee aan de slag kunnen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
MH- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bertus Koppers