Klacht: Geen bezorgen volgens afspraak

op 01 september 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste meneer F.S. Wieringa,

Goed nieuws! Morgen komen we je bestelling bij je bezorgen en we kunnen de bezorgtijd al iets aanscherpen.

Ordernummer:

Afleverdatum:

01-09-2016

Aflevertijd:

18:00 en 19:53 uur

Indien je woonachtig bent in een flatgebouw of appartement dan vragen wij je voor de aflevering naar beneden te komen, dit in verband met de veiligheid van de koerier.

Tot morgen!

Namens Tele2,
Online Pakket Dienst

Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat een antwoord op deze e-mail niet wordt gelezen. Heb je vragen? Bel dan met de klantenservice van Tele2: 020-754 4444, bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur.

De hele avond thuis geweest en niemand van OPD gezien.
Krijg wel melding van tele2 dat er 3 x iemand het pakket heeft aangeboden. Niet dus. Wilde zeker op tijd thuis zijn.

Morgen mijn pakket van tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Pakket Dienst

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Pakket Dienst nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 28 december 2016 om 15:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Vicking