Klacht: Geen bevestiginsemail ontvangen van mijn ticket

op 03 juli 2019 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

İk heb mijn ticket verandert voor een weekje eerder , maar krijg maar geen bevestiging terwijl ik al heb betaalt, zo te zien ben ik niet de enige , dit is de eerste en laatste keer dat ik met pegasus vlieg! Heb ze daarna gebeld ze geven het wel toe dat ze een storing hebben gehad , en het geld moet ik via miijn bank regelen. Helemaal niet klantvriendelijk!!

Gewenste Oplossing:

Als mijn ticket word bevestigt, of als ik mijn geld terug krijg !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pegasusmagdepotop