Klacht: Geen bevestigings mail

op 26 september 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,
Ik heb gisteren een aankoop online gedaan via huidenhaaronline en heb toen een bevestigingsmail gehad van afterpay ,vanmiddag weer een 2de aankoop gedaan maar geen mail ontvangen van Afterpay.. en wilde wel weten of alles okay is?

Op naam van Ken Nobels order nummer 6900 en 6909

Gewenste Oplossing:

Als ik een bevestigingsmail heb gehad

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 30 september 2016 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Nobels,

Bedankt voor je bericht.

Wij helpen je graag en voegen in deze e-mail alle informatie toe die je nodig hebt om op tijd de openstaande betaling over te maken.

Het betaaloverzicht heeft betrekking op jouw bestelling bij Huidenhaaronline.nl . Het openstaande saldo (hoofdsom plus administratiekosten wegens overschrijden betaaltermijn) bedraagt € 32,25.

Jouw betaling zien wij graag uiterlijk 26-10-2016 tegemoet op:
- NL24ABNA0598152180;
- ten name van AfterPay te Heerenveen;
- onder vermelding van het AfterPay kenmerk 222701926.

Het tweede betaaloverzicht heeft betrekking op jouw bestelling bij Huidenhaaronline.nl . Het openstaande saldo (hoofdsom plus administratiekosten wegens overschrijden betaaltermijn) bedraagt € 32,15.

Jouw betaling zien wij graag uiterlijk 26-10-2016 tegemoet op:
- NL24ABNA0598152180;
- ten name van AfterPay te Heerenveen;
- onder vermelding van het AfterPay kenmerk 222719682.

Wij vertrouwen erop je hiermee van dienst te zijn geweest en zien je graag terug bij een volgende bestelling!

Met vriendelijke groet,
Monique
Klachtenmanager AfterPay

Heeft op 30 september 2016 om 15:58 geantwoord

Dat bedrag is zonder overschrijdeb want het bedrag moet 13 oktober bij jullie erop staan dus dat klopt niet! Verder bedankt voor de info,zou wel graag zien dat jullie dat overschrijden termijn pas doen als ik dat ook daadwerkelijk gedaan heb!

Alle klachten die gemeld zijn door RomyChelsie