Klacht: Geen bevestigings e-mail

op 06 juli 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen maandag bij boohoo.com twee jurken besteld t.w.v 50 euro. Ik heb echter totaal geen bevestigings e-mail ontvangen, terwijl het geld wel lekker mooi van mijn rekening is afgeschreven. De account die ik aangemaakt had om de aankoop te kunnen doen is ook ineens verdwenen. Heel raar allemaal dit. Voelt echt een beetje als oplichterij

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik alsnog een bevestigings e-mail ontvang die mij vertelt wanneer ik de spullen kan verwachten, en dat de spullen dan ook daadwerkelijk geleverd worden. Als dit niet kan, verwacht ik wel dat ik mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzerman