Klacht: Geen bevestiging van afspraken en geen klachtenformulier

op 28 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al drie weken op een levering van een bestelling. Ziggo informeert mij niet, ik moet er zelf steeds achteraan bellen. Na telefonisch contact wilde ik een manager spreken over mijn klacht. Dit kon niet, ik zou binnen drie dagen worden teruggebeld. Ook DIE afspraak konden ze me niet via email bevestigen.
Nu keek ik op de site om een klacht via een formulier in te dienen. Dat hebben ze niet!! Je kan alleen bellen (werkt niet, je krijgt nl. geen vastlegging) of zogenaamd gebruik maken van een formulier. Als je daar ecter op klikt kom je op een algemeen scherm!! Geen klachtformulier.
Wat slecht.

Gewenste Oplossing:

Als ik eindelijk mijn bestelling krijg, als er een normaal klachtenformulier komt en als afspraken die je telefonisch maakt wordt bevestigd via mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jluijten