Klacht: Geen bevestiging gehad dat ik de pillen besteld had maar ten onrechte gebruiken ze je IP adres

op 27 juli 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik kreeg zomaar pillen binnen ik heb deze niet besteld. Moest dagen zoeken waar het vandaan kwam . Geen begeleidende brief erbij om terug te sturen of hoe verder. Helemaal niets Geen fatsoenlijke afzender Postbus adres is onbekend . Wordt steeds naar Oosterhout verwezen. Daar zeggen ze het niet te kennen . Ze kennen mijn gegevens niet. Vreemd ze gebruiken het zelfde telefoonnummer. Mail gestuurd en antwoord gekregen dat ik wel bevestigings mail heb gehad. Ik kon niet terug antwoorden. Heb opnieuw gemaild aan hen maar hoor vervolgens niets meer. Heb het op 26 juli 2017 teruggestuurd kosten 6.95 euro.
Gaan ze ook nog 7.50 van mijn rekening afhalen die ik hun niet gegeven heb.. Rara. Klinkt naar inbreuk op privacy en diefstal.

Dat ik mijn 6.95 euro terug krijg en dat ze de 7.50 euro niet afhalen .
Dat ze mij uit hun systeem halen en andere mensen niet meer oplichten.
Het moet verboden worden dat ze het IP adres van mensen gebruiken om aan gegevens te komen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 31 juli 2017 om 11:49 geantwoord

Beste E. Boelee,

Uw vraag gaat over het bestelde product, de levering of het retourneren ervan. Deze vraag kunnen wij helaas niet beantwoorden. AfterPay verzorgt namens webshops alleen de betaling van deze bestelling. Voor alle andere zaken omtrent uw bestelling kunt u terecht bij de webshop.

We vetrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Samantha

Alle klachten die gemeld zijn door martien.els23.04@gmail.com