Klacht: Geen betrouwbare reviews

op 23 mei 2017 over Ultra Center Europe in de categorie Schoonmaakproducten

Ik heb enkele maanden geleden bij dit bedrijf een ultrasoon en bijbehorende gekocht, omdat het bedrijf overal goed aangeschreven stond en veel positieve reviews had. Nu was ik zelf niet tevreden met dit bedrijf en heb ik een klacht ingediend. Het antwoord van de servicedesk medewerker was alles behalve positief.

na dit voorval begon ik te te twijfelen aan het bedrijf en de reviews, want van een goede service was absoluut geen spraken. Nu heb ik enkele keren zelf een review geplaatst, maar deze worden online niet zichtbaar????????? Ik vermoed dat dit bedrijf ons als particulier voor de gek houdt en me gevoelens lijken bevestigd. Omdat het bedrijf elke keer alleen reviews krijgt van 4/5 sterren en mijne elke keer verwijderd. al met al een waardeloos bedrijf, die niet doet wat het beloofd.

Als de consument op een betrouwbare site zijn ultrasoon kan aanschaffen en alle reviews echt worden weergegeven.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ultra Center Europe in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ultra Center Europe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ultra Center Europe

Heeft op 19 juni 2017 om 16:50 geantwoord