Klacht: Defecte aan ultrasoon

op 04 november 2016 over Ultra Center Europe in de categorie Schoonmaakproducten

Ik heb een ultrasoon gekocht via ultrasoon center europe, na deze een aantal keren te hebben gebruikt zag ik een scheur in de toets om de ultrasoon in te stellen.
Van collega’s heb ik vernomen en gezien dat dit vaak gebeurd maar zo snel lijkt me niet de bedoeling, ik heb contact opgenomen met de firma waar deze gekocht is. dit probleem had hij nog nooit gezien en mn foto was niet duidelijk genoeg, mij werd gevraagd waar ik vandaan had dat dit vaker gebeurde.
Ik heb bij collega via pb navraag gedaan en binnen enkele minuten had ik flink wat reacties dat ook zij dit probleem hadden.
van die reacties heb ik screenshots gemaakt en deze opgestuurd naar ultracentereurope.
daarop kreeg ik de volgende reactie:

Het probleem is bij mij nog nooit eerder gemeld. Als het zo is dat deze reiniger altijd dit probleem heeft, dan heeft het geen zin de reiniger te vervangen. Dit gaan wij dus ook niet doen.
Indien u de reiniger bedrijfsmatig gebruikt dan is dit tegen het advies in dat ik duidelijk op mijn website heb staan en kan ik niet veel voor u doen.

Rond uit slechte service het gaat hier echter nog om een product van een paar tientjes.
Dat hij niet bedrijfsmatig gebruikt mag worden, wat een onzin als hij nu 15x gebruikt is is t veel, na 15x op de knop drukken is hij dus al stuk aangezien ik een beginnende salon vanaf sept..

De ultrasoon zou blijven werken ook zonder laagje over de toetsen maar ziet alles behalve professioneel uit en daarbij zeer slecht te reinigen, aangezien ik een pedicure salon heb is dit zeker wel een vereiste

Een nieuwe ultrasoon zonder scheur

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ultra Center Europe in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ultra Center Europe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ultra Center Europe

Heeft op 19 juni 2017 om 17:05 geantwoord

Geachte klant,

Wij geven eerlijk en duidelijk advies over onze producten. Er staat duidelijk bij het door u gekochte product op onze website vermeld dat de reiniger die u heeft aangeschaft niet geschikt is voor zakelijk gebruik. U gebruikt de reiniger zakelijk, dit was de reden waarom wij u niet de gewenste oplossing konden bieden. Wij vinden niet dat wij u geen een product moeten leveren waarvan wij weten dat deze niet geschikt is voor u toepassing. Hier bent u niet mee geholpen.
Wij zijn wel bereid een korting te geven op een reiniger die wel geschikt is voor uw toepassing.

Alle klachten die gemeld zijn door Mammavan3