Klacht: Geen betaling over uitgevoerde werkzaamheden

op 13 maart 2017 over Retail Reality in de categorie Reclame

Mysteryshoppen.nl is een bedrijf van Retailreality dat mystery visits voor bedrijven uitvoerd. Begin december 2016 heb ik voor mysteryshoppen.nl een visit gedaan voor Opel in Hardenberg. Dit was op speciaal verzoek van hun omdat de uiterste datum voor de rapportage een dag later verlopen zou zijn.Ik zou voor dit bezoek en rapportage een extra vergoeding van € 30,- ontvangen.
Inmiddels is het half maart 2017 en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ondanks verschillende telefoontjes en mails van mij. Alleen mooie beloftes, maar geen vergoeding. Als ik mail krijg ik als antwoord:

“In de afgelopen periode hebben wij veel mail en telefoontjes ontvangen over de openstaande betalingen en/of de jaaropgave. Van jou heb ik ook mail ontvangen en daarom geef ik je via deze mail iets meer opheldering hierover.
Het jaar 2016 is afgerond qua onderzoeken en administratie. De declaraties zijn verwerkt en de te betalen bedragen staan genoteerd. Tevens zijn de jaaropgaven opgemaakt op basis van de uitgevoerde onderzoeken. Nog niet alle projecten zijn betaald, helaas.
Wij hebben in beeld wat er nog uitbetaald moet worden. De laatste maanden van 2016 willen wij nu zo spoedig mogelijk afronden zodat we op een prettige manier verder kunnen met 2017.
Ik kan helaas geen datum geven waarop de laatste betalingen zullen plaatsvinden. Dit ligt in handen van de directie. Zodra er betalingen gedaan worden is dit onder de naam Explicit Knowledge met vermelding van: declaratie Mysteryshoppen.
Excuus voor deze vertraging, het komt er zeker aan.”

Deze bedrijven zijn in mijn ogen zeer onbetrouwbaar.

Als mijn vergoeding wordt overgemaakt.

Reactie van de melder van de klacht H. Blaas

1 maand geleden - Typisch, eerst hoor je maanden niets en dan, opeens drie dagen na plaatsing van deze klacht is de vergoeding op mijn rekening bijgeschreven. waarschijnlijk doen ze het erom. Ik ben benieuwd hoe ze handelen als je niet reclameert.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Blaas