Klacht: geen bestelling ontvangen van cartridges Brother

op 05 juli 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

uiterste datum dat ik mijn bestelling zou ontvangen was 24 juni 2016.Vandaag zijn wij 5 juli 2016 en nog steeds heb ik mijn bestelling met ordernummer GB4403821 niet ontvangen. De betaling is reeds één maand geleden geplaatst. Nog steeds geen sorry of uitleg waarom ik mijn bestelling niet ontvangen heb.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn bestelling of mijn geld zo spoedig mogelijk ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 07 juli 2016 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, deze zou al bezorgd moeten zijn. Vermoedelijk is er iets mis gegaan met de verzending.

Wij kunnen de leverancier verzoeken uw bestelling nogmaals te verzenden (een nazending kan tot maximaal 10 dagen duren) of overgaan tot creditering van uw aankoopbedrag.

Wanneer u voor een nieuwe zending kiest, ontvangen wij graag uw adresgegevens per email: info@groupdeal.nl

Graag vernemen wij van u welke optie uw voorkeur heeft.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Bertke