Klacht: Geen bestelling ontvangen, geen geld retour

op 08 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2,5 maand geleden artikelen besteld en betaald, nooit iets ontvangen. Diverse keren contact met betaalde klantenservice, geld zou teruggestort worden, nog steeds niets ontvangen. Mails blijven onbeantwoord, telefoon wordt automatisch opgenomen en vervolgens geen contact (wel belkosten steeds kwijt).
Echt waardeloos, voor mij nooit meer Perry sport.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 17 januari 2017 om 17:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jacqueline, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Ik vind het heel vervelend om te lezen dat er zoveel mis is gegaan met uw order. In mijn systeem zie ik dat het aankoopbedrag in twee delen aan je is teruggestort op het bij ons bekend zijnde bankrekeningnummer. Ik hoop dat je klacht zo naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door J. van opdorp