Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 18 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 augustus heb ik besteld 1 programma photo Clip 7.0 Ik denk bij InPixio maar ook deze kan ik niet bereiken
voor 49.99 euro. tot op heden nog niets ontvangen
Ik weet niet waar ik terecht kan met deze klacht
Allen waar ik betaald heb, misschien kunt u mijn verder helpen.
verder ben ik niet zo slim met deze gang van zaken
bij voorbaat bedankt
Willem Proveniers

Gewenste Oplossing:

Als ik het programma in huis hebt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 21 augustus 2017 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

21-Aug-2017 De heer Proveniers per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Willemdegrote2