Klacht: Geen bestelling geplaatst, wel kosten

op 26 juli 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nooit een bestelling geplaatst, wel een sms ontvangen dat mijn bestelling \”morgen\” geleverd word. Eerst dacht ik, is vast een fout berichtje, ik heb toch niks besteld. Totdat ik nog een sms ontving met het tijdstip van bezorging. Otto gecontact per mail, uitgelegd wat er gaande is. Zij geven aan dat ik de bestelling mag weigeren. Ook geef ik aan dat mijn oud adres nog bekend is bij hun. Ik woon niet meer bij mijn moeder thuis.

Vervolgens krijg ik rekeningoverzichten, achterstanden en meer!

Uitgelegd dat dit niet mogelijk is. Van mij wordt nu verwacht dat ik aangifte ga doen. Tegen wie? Tegen wat?

Otto geeft aan dat ze een handtekening van mij hebben van ontvangst, ik heb duidelijk gevraagd dit aan te tonen. Kan niet. Een bevestiging van dat ik de bestelling geplaatst heb, kan ook niet. \”Dit kunnen zij niet terug vinden\”

Nu krijg ik een email van een medewerker dat ik aangifte moet doen anders word ik verantwoordelijk gesteld. Mijn moeder woont daar, die heeft nooit iets in ontvangst genomen, nooit voor iets getekend. Plus nog heb ik tijdig aangegeven niets besteld te hebben.

Deze mevrouw wil op geen enkele manier meewerken. Dit is een en al drama met otto. Ik zou NOOIT iets van 200 euro op afbetaling kopen.

Otto, hiermee is het laatste woord niet gezegd.

Als dit eindelijk is afgehandeld! Ik heb niets besteld! En mijn moeder heeft niets aangenomen! M\\\'n eigen moeder gaat geen misbruik van mijn account maken voor notabene 200 euro. Ik wil niets met Otto te maken hebben!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 26 juli 2016 om 09:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Neheru_