Klacht: Geen bestelling geld weg!?

op 04 augustus 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals ik al bij velen zie, is er bij mij ook wat mis met de bestelling.
Besteld en betaald via ideal.(ook afgeschreven)
Geen bevestigingsmail gehad.
Ook staat er niks in mijn bestel geschiedenis.
Mailen en via de messenger krijg ik een automatisch antwoord terug, waarmee ze me verwijzen naar de helpdesk(veel gestelde vragen).
Dus zijn niet te bereiken!

Gewenste Oplossing:

Geld terug of de bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RaymondH