Klacht: Geen bestelling

op 18 augustus 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb kleren besteld ter waarde van €40,00. In mijn eerst mail stond dat het maandag de
15e zou binnen komen. Vervolgens kreeg ik een track and trace code en deze gaf aan dat het pakket wel is aangemeld maar nog niet in het sorteringsproces zit. Dit is al een paar dagen zo. Ik heb 5 keer gemaild, maar krijg geen reactie. Ik plaats deze klacht nu al, omdat Asos meestal heel snel is en als het dus nu zo gaat, vrees is ik het ergste!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelling heb! Of mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlijn Bogerd