Klacht: Geen beslissing binnenkomen

N Tabish op 15 december 2021 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw

Om 26 november ik heb een online bestelling gedaan en dat kost €115,15. Maar ik had toen geen bevestiging gekregen terwijl hebben ze de bedrag afgetrokken van mijn rekening.
Ik wou hele tijd contact nemen met hun klantendienst service nemen ze niet op en online ik heb nog een andere nummer gevonden ze zeiden dat is niet ons taak.
Ik ben van België wanneer ik wil bellen dat kost nog extra en ik moet hele tijd belwaarde. Tot nu toe ik heb meer dan €30 beltegoed gekocht gewoon achter lijn wachten en uiteindelijk nemend ze niet op.
Dat is toch niet bedoeling

Mijn telefoonnummer: 0032466399540

Met vriendelijke groeten
Neeli Tabish

Gewenste Oplossing:

Terug mijn bedrag krijgen ik wil niks meer van heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N Tabish