Klacht: Geen bericht over tarief verhoging, opzeggen niet meer mogelijk

op 21 juli 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Vandaag (21 juli 2016) constateer ik in mijn bankafschriften dat het tarief van mijn KPN aansluiting is verhoogd. Volgens de algemene voorwaarden en de telecommunicatiewet (artikel 7.2) moet ik in de gelegenheid gesteld worden het abonnement direct kosteloos op te zeggen bij een verhoging van het tarief.

Ik heb die mogelijkheid nooit gekregen omdat de email niet bij mij is aangekomen. Aan de telefoon word ik niet geholpen omdat ik voor 1 juli had moeten opzeggen. Ik wist doordat ik het bericht niet heb ontvangen echter niets van een verhoging, en dus ook de mogelijkheid tot opzeggen, af. Zelfs een klacht wil KPN aan de telefoon niet opnemen omdat alle klachten omtrent dit onderwerp worden geweigerd.

Ik wil graag dat het oude tarief behouden blijft of dat ik alsnog de mogelijkheid krijg kosteloos op te zeggen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boyd