Klacht: geen bereikbaarheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben via Schipholticket.com vlucht geboekt bij Egyptair, helaas zijn ze telefonisch niet bereikbaar, reageren alleen als je tientallen keer mail en dan niet op je vraag. Tijdens boeken hebben we het hele bedrag betaald, 24 uur later nog steeds geen bevestiging, na heel veel mailen kregen we een mail dat ons vlucht een dag later is en dat we omboekingskosten moeten betalen, terwijl we dit niet gevraagd hadden. Om de vlucht te behouden hebben het bedrag betaald, tijdens betaling kwamen we achter dat een geboortemaand verkeerd was en een letter in een van de voornamen. Wij zijn sinds een paar dagen aan het mailen of ze dit willen aanpassen. Tot nu toe geen reactie.

Gewenste Oplossing:

wie betaalt de omboekingskosten en indien ze gegevens kosteloos wijzigen dan vind ik het goed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schipholtickets.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]