Klacht: Geen bereik – betalen factuur in de wacht

op 11 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Beste T-Mobile,

Ik heb jullie email en sms bericht over het niet betalen van mijn factuur goed ontvangen.

Het klopt idd dat deze niet is betaald en dat zal ik ook pas doen als mijn case netjes door jullie is afgehandeld.

In het kort mijn case:
Op 28 februari ben ik van Telfort overgegaan naar T-Mobile.
Vanaf moment 1 dat het is omgezet ben ik onbereikbaar voor veel nummers (je krijgt te horen momenteel is dit nummer niet bereikbaar) Ik kan zelf wel bellen en internetten.
Ik ben op 29 februari met dit probleem naar de winkel gegaan.
Zij hebben naar alle instellingen gekeken en er een nieuwe simkaart in gedaan. Helaas mocht dit niet baten- in de winkel begrepen ze er niks van en ze adviseerde me te bellen met de klantenservice. Dit heb ik gelijk gedaan; zij lieten me weten dat dit bij de technische dienst neergelegd moest worden en dat ze er begin van de week op terug zouden komen hoe aan te pakken. Je begrijpt hier zijn ze niet op teruggekomen!
Ik meen me te herinneren dat ik woensdag 4 maart weer heb gebeld- hier lieten ze me weten dat er nog niet veel was gebeurt en dat ze m’n case door zouden sturen naar de technische dienst. Zaterdag 7 maart (nog steeds onbereikbaar (oa door mijn man die veel in het buitenland is) heb ik weer gebeld. Hier kreeg ik een dame aan de telefoon die mij liet weten dat er nog steeds niks duidelijk was en eigenlijk ook niks mee was gebeurt. Eigenlijk kon ze niet veel doen maar zou ze het nogmaals doorsturen naar de technische dienst…helaas is die het weekend wel gesloten:( ze beloofde mij die maandag rond 15:30 (dan begon ze met werken) terug te bellen en dan samen met mij te kijken hoe verder.
Je begrijpt IK BEN NOOIT TERUGGEBELD!!!
Mijn vertrouwen in T-Mobile had een diepte punt bereikt- wat een schandalige service.
Einde dag heb ik wederom de klantenservice gebeld waar ik werd geholpen door Jan. Hij nam mijn “case” redelijk serieus en hij liet me weten dat dit wel 14 ?? werkdagen kon gaan duren.
Hoe verklaar je aan iemand die net van provider is veranderd en niet bereikbaar is helaas 14 werkdagen moet wachten!! Dit kan toch niet of ligt dit aan mij??
Ik heb ook aan Jan gevraagd of hij in mijn case wilde notuleren dat ik mijn factuur pas ga betalen als ik volledig bereikbaar ben. Dit lijkt mij dan ook niet meer dan realistisch?! Jan beaamde dit iig ook.
Daarnaast heb ik Jan ook gevraagd om bij jullie neer te leggen wat jullie tegemoetkoming is in deze case?
Volgens mij stap je niet over naar een nieuwe provider om vervolgens niet bereikbaar te zijn toch?? !!

Hopend op jullie begrip wacht ik jullie reactie af.

Vriendelijke groet,
Kiki Mönking

Als ik bereikbaar ben.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OkkeenKiki