Klacht: geen behandelingen voor voucher

op 02 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Mijn dochter heeft 3x een waardebon van 100 euro aangeschaft voor behandelingen bij salon beauty by shanna.
Zij heeft hiervoor 3x 29,95 euro betaald.Zij wilde met 2 vriendinnen in de maand mei relax-behandelingen doen na hun examen.De salon had in mei en juni geen plaats meer en adviseerde het bedrag terug te vragen bij groupon.Heb al op 5 juni gebeld hierover en vandaag 2 juli weer. Beide keren werd gezegd een oplossing via mail te sturen, maar tot nu toe nog niets.Heb gesproken met Jim.

Ik wil graag het geld terug op bankrek: 592240894 tnv.H.Derkman.
De 3 meiden van 17 jaar gaan volgende week op vakantie en willen de 90 euro graag meenemen, is heel veel geld voor hun!
Een tegoed heeft geen zin, want er is geen alternatief.
Ik vind dat het veel te lang duurt voordat er gereageerd wordt door groupon(helemaal niet dus).Ik vind dit een slechte zaak en wil graag verdere stappen ondernemen, tenzij het geld deze week op mijn rekening staat.

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine – Groupon

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 18 december 2012 om 13:33 geantwoord

Beste Grouponner

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Reactie van de melder van de klacht derkman

4 jaren geleden - Naar aanleiding van de klacht van juli en na herhaalderlijk bellen is er pas in november actie ondernomen door groupon. Het bedrag is in credits op de site gezet, zodat de meiden alsnog iets moeten uitzoeken. Maar waar ze naar zoeken, een beauty-behandeling in de buurt, wordt niet meer aangeboden.Zij dachten gezellig een middagje te relaxen voor een leuke prijs, maar zijn nu 90 euro kwijt en hebben er nog steeds niets voor terug. Dit is veel geld voor jonge meiden! Ik vind het dan ook een oplossing van niks van groupon en zal iedereen dan ook afraden met groupon in zee te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door derkman